boton twitter

miércoles, 25 de enero de 2012

Recta final!!!

Hui era l'últim dia que podem fer els mites... Realment ens a anat  molt justet. En quant a començat la classe me posat a acabar els mites grecs per a que queden bé, l'anterior classe ja vaig donar format i posar els fons, pel que hui a soles em faltava les animacions i, si em sobrava temps, la portada. D'aquesta forma, he decidit sacrificar un poquet de perfecció a les animacions per a poder acabar la portada. He donat unes animacions genèriques a totes les diapositives i, d'aquesta forma, m'ha donat temps a fer la portada.
Encara que no la he deixat tan bé com l'haguera pogut fer amb temps, m'ha quedat acceptable. 
Per altre costa, la resta del grup a acabat els mites japonesos i, amb l'ordinador restant, em fet l'índex, la bibliografia i totes aquestes coses. Per últim, em ajuntat tots els mites en un powerpoint a soles i em afegit transicions entre diapositives. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario