boton twitter

viernes, 30 de marzo de 2012

Aument de l'amplada del blog


Quan vaig estar fent les entrades de la segona avaluació em vaig donar conte de que les imatges en la grandària “gran” es quedaven petites i per tant, les vaig intentar posar en “extragran”. Per desgracia, aquesta tenia demesiada amplada, i s’eixia pels costats:


Com quedava així de mal, vaig haver de deixar-lo en gran. Però ara, jugant pel dissenyador de plantilles del blog, he trobat l’opció de augmentar l’amplada del blog, i  no m’he pogut resistir a provar-lo.
Després d’un parell de proves, he vist que amb 990px d’amplada quedava així de bé:



Veient el bon resultat, he guardat el nou disseny amb l’esperança de que també es veja tan bé als monitors del cole. De ser així, les fotos i captures (que van a ser moltes més que durant la segona) seran, a partir d’ara, “extra grans”.

No hay comentarios:

Publicar un comentario