boton twitter

viernes, 30 de marzo de 2012

Un poquet de treball en parella...


És el que hem fet ui quan, per fi, després de 3 classes solitàries, em coincidit els dos. Las malalties ens han fet perdre un parell de classe que de segur recuperarem el més prompte possible.
Com que cadascú férem una web, hui teníem que elegir amb qual treballaríem. Quan he vist l’URL de la web de Pedro he decidit que utilitzaríem la meua, i no l’he deixat ni que intentara agafar la seua, ja que havia posat en l’URL certa paraula de dubtosa graciositat, al menys per a mi.
Una vegada he decidit que usaríem la meua, hem començat ha treballar. Hui no ha donat temps ha fer molt, ja que hem intentat fer el logo amb un Photoshop prehistòric que havia instal·lat i que anava lentíssim. A més no tenia possibilitat de 3D ni moltes cosses que es poden fer amb el CS5. A més, per torbar una font que ens agradés i, sobre tot, descarregar-la, ens em tirat prou més de mitja classe. Em pensat en fer un logo similar a aquest:

D’aquesta forma, i donada la gran llentitut de l'ordinador, me proposat voluntari per fer el logo a la meua casa amb el meu Photoshop, a més, com des de que tinc el nou ordinador estic molt endinsat en el disseny gràfic i en el Photoshop en general açò no em va a generar ningú problema.

*Aquesta és una captura del photoshop amb el qual em estat intentant treballar hui: el Photoshop 7.0 


No hay comentarios:

Publicar un comentario