boton twitter

martes, 20 de marzo de 2012

Últim dia de falles :(

A soles 2 hores quaranta minuts més per a que acaben les falles 2012. Hui ha sigut un dia prou roí, la pluja va començar minuts després de que es cremara la falla de l'ajuntament (gracies a deu) i encara dura.

Com que hui es un dia post-festa, i de les bones, no tocava eixir de casa, asi que e dedicat un poquet de temps a fer el blog. He fet algunes entrades i, sobre tot, m'he endinsat en el mon del disseny gràfic i,  amb l'ajuda del meu Photoshop, he canviat el disseny del meu blog, crec que el resultat està prou bé per ser la primera vegada que faig alguna d'aquestes coses:

(Aquesta imatge es del "making off" del fons)
(i aquesta altra del de el encapçalament del blog, encara que, finalment, li vaig fer alguns retocs perquè en conjunt no quedava bé)

En el meu monitor apareix tot molt bé enquadrat, l'hi he donat una resolució de 1920x1080px, espere que no siga molt pels monitors del cole.

No hay comentarios:

Publicar un comentario