boton twitter

miércoles, 28 de marzo de 2012

No hi ha forma...

de que el meu company, Pedro, i jo comencem a treballar junts. Hui el malalt ha sigut ell, que no ha vingut a classe. D’aquesta forma he tingut que començar jo tot sol. Al començament estava un poquet perdut, i mirava la pantalla dels meus companys sense saber molt bé que fer, però de seguida he començat a entendre el que havia de fer i m’he posat mans a l’obra.
Primerament m’he llegit les instruccions del blog de Ricardo i he mirat el se exemple de web. De seguit, he fet la meua web, donat-li un títol i aparença provisionals, ja que no esta el meu company i no se si li agradarà o no.
Per últim, he intentat començar la pàgina (com si fora una entrada de blog), però no se m’ocorria rés, i he posat de forma provisional el primer que m’ha vingut al cap.
Espere que el pròxim dia ja estem tots dos sans i estalvis per treballar junts.
Ací deixe una captura de com m’ha quedat la web:


No hay comentarios:

Publicar un comentario