boton twitter

viernes, 8 de junio de 2012

De tornada a classe


Hui, deprés que l'ultima classe acabarem el treball de l'acomiadada, i encara que Pedro havia de juntar els powers  de 1r, 2n, 3r i 4t, i de Ruben, que havia de perfeccionar el de 2n.
No obstant, tots els altres em retornat a la classe de sempre, la de 4t B, per fer el mateix treball que estaven fent els altres, fotos narrades. Aquest treball consisteix en fer un montatge a partir de MOLTES (amb mayuscules perque són moltes de veritat, al voltant de 100), amb música, text i veu. El treball era per parelles, i com que els altres ja portaven dues classes, els que estavem fent l'acomiadada ens em juntat entre nosaltre, jo vaig amb Javi.
Deprés d'estar treballant prop d'un mes en la classe dels ordinadors roins, ja tenia ganes de tornar a la meua, on supostament van millor... i dic supostament perque durant tota la classe aquesta situació s'ha repetit:

*Google no es pot trobar a si mateix

No obstant, deprés d'uns quants intents, em conseguit que fora i l'he pogut ensenyar una cançò molt bona per a muntatges, que jo utilice de vegades:




Encara que es molt bona, es molt ràpida i, per tant, necessitarem moltes fotos.

En quant al tema, primerament haviem pensat en fer-ho sobre la NBA en general, però era massa obert, doncs em pensat en fer-ho amb una llegenda de cada equip i em començat a buscar fotos:


No obstant, de seguida ens em donat compte que era molt dificil buscar primerament tots els equips i després imatges d'una estrel·la d'aquestos, per tant, finalment, anem a fer les nostre fotos narrades amb mates, o slam dugs que segurament em trobem molts més.
D'aquesta forma, ens em possat a buscar, però quan ens possavem seriosament, ha passat açò:


L'ordinador sencer s'ha quedat penjat i, com que ja quedaven pocs minuts, em decidit deixar-lo per el pròxim dia. De tota manera, ja anem més avançats que alguns companys, i això que portem dues classes menys.

No hay comentarios:

Publicar un comentario