boton twitter

lunes, 4 de junio de 2012

Finiquitant-lo tot

L'últim dia, vaig acabar la meua part i em vaig ficar a ajudar Cristina, no obstant, només em va donar temps a fer una diapositiva, la meua. Hui, en cambi, si que he pogut avançar prou i, tots dos, em acabat la nostra part. Per fer-ho, haviem de seguir un procés prou repetitiu:

1. Seleccionaven la imatge de petits i la posaven al centre, seguidament, afegiem un efecte d'entrada "zoom desvaneixement".


2.Una vegada feta l'entrada, afegiem una trajectoria cap a la seua posició final, la part inferior esquerra.


 3. Seguidament, ens posavem amb el nom, el qual centrabem mitjançant el següent recurs:


4. Una vegada fet aço i afegida l'hombra blanca, l'hi ficavem el mateix efecte d'entrada que per a les fotos i, la pujavem amb una trajectoria a la seua posició.


5. Per  últim, donavem una animació d'entrada "desplegar-se cap amunt" a la foto de majors.



 6. Una vegada posades totes les animacions, lesficavem en velocitat ràpida i, d'aquesta forma, es feia una diapositiva.


Sis diapositives deprés de la de Lola, he arribat a la S, l'última lletra de cognom que hi ha al nostre curs, la S de Suñer, Cristian Suñer, l'ultima diapositiva per acabar les individuals.



Després de fer açò, quedaven uns 10 minuts per a que acabara la classe. Com que ja no donava temps a juntar les dos presentacions, m'he anat a l'altra aula per vore com anaven els avanços i, el dimecres, el faré.

Ja queda molt poquet, tant per acabar el power com per al final de curs. Només 5 examens!! (Al final de la pagina podeu vore un compte en rere pel fi de curs i la despedida:

No hay comentarios:

Publicar un comentario