boton twitter

miércoles, 6 de junio de 2012

Tot acabat!!! (tot el meu)

Hui, seguint les nostres previsions, haviem d'acabar del tot el treball de la despedida. En el meu cas, no era massa dificil conseguir-lo, ja que assoles em faltava juntar els dos powers individuals, ja que ens repartirem les diapositives per poder acabar avanç. Després de juntarles (un simple copia pega) tocaba possar les animaciones. Realment no sabia si podria copiar el format d'una de les diapositives i possar-se-lo a totes les altre o tindria que anar una per una. No obstant, els homen de microsoft per una vegada han fet alguna cosa be en aquest power i si que he pogut copiar el format a totes de una. Dic en aquest power, perque sempre que vull fer una cosa i li pregunte a Ricardo si es pot, em contesta que en aquesta versió no, no obstant, no em queixe perque es de fa nou anys.
Una vegada juntat tot, li he ficat transicions entre diapositives, res massa expectacular, assoles una disolució en velocitat media, que li dona molta elegancia i sutileza.
Una vegada fet açò, ens han informat de que Ricardo ja dispossava de l'orla, que anavem a possar al començament. No obstatn, no es podia modificar des de el meu ordinador, i l'hem tingut que fer des del de  Ricardo:


Per últim, assoles quedava borrar les versions no valedes, ja que ni havien tres i assoles una era la bona.
Aquestes dos eren les que ens repartirem Cristina i jo:


I aquesta la bona:


D'aquesta forma, em acabat la nostra part del treball i només queda juntar les fotos de grup, del que s'encargarà Pedro en la següent classe.

No hay comentarios:

Publicar un comentario