boton twitter

viernes, 1 de junio de 2012

Acabat la meua part, toca ajudar.

Hui, en començar la classe, m'he ficat  ràpidament amb les frases melancoliques que estava fent el dimecres. Ha havia acabat les de l'inici i començat les de l'intermedi. D'aquesta forma només em quedava fer les finals i automatizar-lo tot. Per escriure-las he dedicat uns 20 minuts, ja que Cristina m'ha ajudat molt en l'elaboracio d'aquestes. Una vegada redactades, he començat a animar-les. L'he fet de forma senzilla: una transició entre diapositiva i diapositiva de disolució ue he anat regulant per a que donara temps a llegir-ho tot. En acabar açò He eanat a parlar amb Ricardo per explicar-le que ja havia acabat la meua part i que si volia que fera alguna cosa. Ell m'ha dit que completara l'enquesta de biologia, jaque erem pocs i la majoria estavem fent el treball de la despedida. D'aquesta forma, m'he possat al meu ordinador a fer-la. Primerament, tenia que entrar en la web del colegi:


i en la secció d'enquestes entrar en Biologia. Fins ahí tot be, no obstant, els intents de carregar l'enquesta acababen continuament en açò:


i, fins i tot, en açò:


Després de probar nombroses vegades en els ordinadors de 4t A, he passat a la meua classe original, la B, on estan els millors ordinadors. D'aquesta forma, a la primera he lograt els meus proposits i he entrat en l'enquesta:



Una vegada completada aquesta (els resultats són top secret) m'he ficat a ajudar a Cristina amb les fotos individuals.
Ens em partit el power en dos, i a mi m'ha donat a partir de la meua diapositiva:


M'ha començat a explicar com l'estava fent ella, amb animacions d'entrada i trajectories, de forma que quedava una cosa com aquesta:


Encara que al començament anava prou llent, de seguida he agafat ritme i, ella i jo, ens em picat per vore si em pillava. El pròxim dia jo crec que entre els dos acabarem la part individual.

No hay comentarios:

Publicar un comentario