boton twitter

lunes, 28 de mayo de 2012

Frases melancòliques

Hui, després que l'ultim dia acabara el meu power, tenia la classe (en principi) llibre, no obstant, sempre sorgeixen noves coses a fer. Per començar, continue sent el xic de les dudes al meu grup, i sempre que algú dels components no sap com es fa una cosa em crida a mi, sempre que Ricardo no esté prop. Més enlla de les subfuncions que tinc en aquest grup, durant la classe de hui m'he dedicat, junt a Cristina, a possar unes frases "melàncoliques" o "lacrimogenes" per el començament, el final i pel mitg del power. Per fer-ho, primerament he pensat en fer-ho amb el Movie Maker:




però de seguida m'he donat compte que seria molt més fàcil fer-lo amb el powerpoint.
D'aquesta forma, he començat amb un fons negre:

 per a totes les diapositives, sobre el qual he anat escribint les frases. de poc en poc, sense que apareguen massa juntes i, més en davant, els donaré transicions de fusió.
Al finalitzar la classe, com que no m'havia donat temps a guardar els avanços, m'he dispossat a fer-lo, no obstant, se m'ha oblidat obrir correctament la carpeta de red, i se m'ha bloqueat. Com que ja quedava poc de temps i no podia reiniciar sense perdre els progresos, he guardat els dos powers que portava fets al meu pen i, a més, asi podria tomar captures. No obstant, en arribar a casa i intentar obrir-lo, m'ha donat error, espere que no siga res:

No hay comentarios:

Publicar un comentario