boton twitter

miércoles, 16 de mayo de 2012

Al final s'han donat prou pressa

El dilluns no poguerem començar la selecció de les fotografies perque, primerament, les tenien que revisar els tutors. Jo li vaig demanar a la meua tutora que s'afanyara prò, després d'una de les seues mini-bronques rutinaries, em va dir que el faria durant un llarg quan poguera, ja que l'havia de fer en les seues estones lliures. No obstant, ahir ja el tenia fet... i hui Ruben i jo ens anavem a ficar amb la presselecció, però avanç, calia fer una altra cosa, les enquestes de evaluació amb l'asignatura que, com a la resta de classes impartides per Ricardo, es fa online. Aquesta era més corta que la de FyQ, i m'he pogut anar deseguida a treballar amb Ruben en les fotos.
Per a que la gent no les mirara, Ricardo a tingut la brillant idea de posarles en una carpeta on mai ningú miraria... millor no dic quina és no vaja a ser que algú el lija avanç de temps ¬¬.
Aclarat açò ens em ficat amb la selecció, a la qual també a col·laborat Teresa donant una 3a opinió.
Les fotos estaven organitzades per cursos des del 2008, quan estaven en primer de l'ESO, i per no tenir que estar obrint, tancant i buscant les fotos, he posat el mode de visió en tira d'imatges, per ha que siga més comode:


D'aquesta forma, quan trobavem una bona, la copiava a una nova carpeta que he creat, anomenada "buena de (el curs)".

Al final de la classe ja haviem presseleccionat les de 1r i les de 2n, i ja estavem a la carpeta corresponent:


Com que hui, en assoles mitja horeta, hem fet dos cursos, provablement el divendres acabem i ens done temps a fer altres coses.

No hay comentarios:

Publicar un comentario