boton twitter

lunes, 14 de mayo de 2012

Preselecció

Hui, Ruben i jo, anavem a començar la selecció de fotografies des del 2008, que estaven enmagatzenades en l'ordinador de Ricardo. No obstant, avanç de possar-nos, ell ens ha parat i ens ha dit que primerament els tutors tenien que fer una preselecció, pel que ecara no podriem treballar en ell, també ens ha comentat que li demanem a totsdos que el fagen rapidament. En la clase següent, anglés, se le dit a la meua tutora, i ma ficat una bronca de tres pars de nasos perque això no era prioritat i que ja el faria quan puguera... así que ja podem esperar.
Després de fer açò, ens em tornat a la classe de 4rt A, on Cristina reclamava la meua ajuda: una de les elumnes ens havia passat les imatges en PDF i no savia convertir-les:


En principi, això no seria dificil, ja que hi ha milers de webs que el fan o, com a últim recurs, podriem tirar del print screen... Clar que, com ja és rutina, no podia ser tan fàcil, i en l'ordinador on les estavem veïent no estava instal·lat l'Adobe acrobat pel que ens a tocat canviar-nos a un altre que si el tinguera, una vegada obert, em comprovat la gran qualitat de les imatges que, en passarles a PDF, s'havien deformat:


D'aquesta forma, no ens a quedat un altre remedi que demanar-li que les torne a passar.

Després d'aquesta crisi, he tornat a possarme amb Ruben i em ampliat les cançons. Em afegit una de Tarzan i una altra que li agradava molt a Ruben, de David Guetta. Per descarregarles, em utilitzat el youtube-MP3 , que descarrega videos de youtube previa conversió a MP3:


Deprés de fer açò, i per a acabar la classe, he parlat amb Cristina sobre la possibilitat de fer les fotos d'una en una, es a dir, primer la foto de xicotet i després la de ara, o alguna cosa així, i no les dues juntes en la mateixa pàgina. Per fer-ho, primerament he pensat en el movie maker, però de seguida m'he donat compte de que, de fer-ho amb aquest programa, no podriem pasar manualment les fotos.

Com a últim fet destacable de la classe de hui, ha sigut que la gent seguís ficant-se dins de la carpeta, sense importar-li les conseqüencies.



No hay comentarios:

Publicar un comentario