boton twitter

viernes, 25 de mayo de 2012

Power de segon acabat

Hui, com l'altre dia ja m'havia planificat que acabaria el power de segon, he començat rapidament per poder complir aquest "plaç d'entrega". D'aquesta forma, a mitja classe ja havia acabat acabat i m'ha quedat prou be. Una vegada fet tot aço, Isabel i Teresa m'han demanat ajuda per fer el powerpoint de 4t, perque no savien com fer algunes animacions ni canviar els intervals. No m'ha costat massa explicar-se-ho , perque eren coses molt sistematiques i senzilles. D'aquesta forma, quan he acabat encara m'ha sobrat prou de temps. No obstant, encara em falta una cosa per fer, les transicions de diapositives. M'han dit que m'espere a que esten tots els powers acabats per unificarlo tot amb la mateixa transició i, en eixe moment, cambiarles totes:

 Per a finalitzar la classe, Pedro ens ha fet una visita per ensenyar-nos la seua introduccio de pacman que ha quedat molt original, amb sons i tot... el dificil va ser fer que tot siga automatic.
Per poder possar captures, em vaig guardar el power, no obstant, no va ser la versió final, perqué el vaig guardar un poquet avanç d'acabar. D'aquesta forma, el resultat "final" va ser aquest:

No hay comentarios:

Publicar un comentario