boton twitter

viernes, 18 de mayo de 2012

Primera part acabada

L'últim dia vaig estar trebllant en la selecció de les fotos de tota l'ESO i vaig fer fins a segon. Hui, finalment, he acabat tota l'ESO. Encara que l'últim dia em van ajadar a seleccionar les fotos, hui l'he fet jo assoles... o quasi assoles, perque una alumna de la classe no parava de mirar la meua pantalla i fer comentaris. no obstant, finalment l'he conseguit. De 3r i de 4t havia menys que de primer i de segon, però he fet una bona selecció:


A més, com es pot vore en l'imatge, hi ha dos documets que no són les fotos, el primer és una nova cançò que Ruben a seleccionat i, el segon, un cartell que Cristian ha fet per convidar als professors de primaria:


Una vegada acabada la selecció, he fet un ratet de comunicació entre les dues classes i, finalment, m'he posat amb el power de 2n d'ESO, ja que Javi està fent el de 1r. No obstant, assoles m'ha donat temps a fer açò:

Per últim, i per acabar el dia, he tornat a baixar les fotos del meu dropbox i les he ficat en la meua carpeta per a que no es tornen a perdre.


No hay comentarios:

Publicar un comentario