boton twitter

miércoles, 9 de mayo de 2012

Dia de reunions i musica

Hui, en començar el dia, esperavem que Ricardo haguera posat contrasenya a la nostra carpeta del servidor, no obstant, no va poder fer-ho, però ha parlat amb les classes i els ha dit que si algú es pillat ficant-se a la carpeta s'anirà a la biblioteca. L'increible és que, una vegada dit açò, un parell de alumnes s'han ficat dins, i un tencer ha afegit una foto a les seues...
Per altre costat, i després que l'últim dia Ricardo ens recomanara que ens quedarem tots fent el treball, ja que pensarem que erem massa, perqué més avant necessitarem tota l'ajuda possible.
Avanç de tot, he descarregat les fotos del meu dropbox per tindre-las ja en el servidor.
Deprés, per a poder organitzar-nos ve, Ricardo ens va sugerir que ens agruparem per ordinadors i que cadascu fera una tarea.
D'aquesta forma, jo m'he ficat amb Ruben i, totsdos, ens em posat amb la musica: a partir d'una preselecció que havia fet Cristian, em hagafat les que m'es ens han agradat i les em ficat a la carpeta "Aprovadas por Ruben y Manu":


De les aperegudes en la captura, em seleccionat Whereever you will go  i  Everytime we touch.
A més em buscat otres dos cancions, una proposta per Ruben i l'altra per mi:


Després d'açò, Ricardo ens ha cridat al nostre despaig particular, si no el coneixeu us deixe un video-tour:


                         


Una vega alli, ens ha dit que ja havia trobat les nostres fotos de TOTA la nostra vida en el col·legi i que no les podia pujar al servidor. D'aquesta forma, només es podia vore en l'ordinador de Ricardo. Com que Ruben i jo ja haviem acabat la musica, em sigut els afortunats que hem pogut utilitzar aquest ordinador. Per desgràcia ja estava acabant la classe, i només ens ha donat temps a vore algunes de les nostres fotos de 1er d'ESO. 
Com que el divendres es el dia de Maria Mazzarello, no hi haura classe fins al dilluns, quan retomarem la selecció fotogràfica.

No hay comentarios:

Publicar un comentario