boton twitter

miércoles, 2 de mayo de 2012

Amb el temps just, com sempre.

Després que l'últim dia Ricardo ens va dir que estabem fent el nostre site sobre un tema que no tocava (la galaxia Andromeda) i que ens tocara començar-lo tot de nou, hui em continuat, però aquesta vegada amb el tema correcte (la constelació Andromeda). Primerament em acabat de fer la pagina principal, afegint-li un poc més de text per a que el resultat final siga aquest: 


Després de que acabarem ( mes o menys) aquesta part, Ricardo ha anunciat la fatidica noticia: "Seria convenient acabar hui el treball". Perfecte, només ens quedava tot...
Després de l'impacte inicial, em continuat treballant per vore si teniem sort i podiem acabar.
No obstant, no ha sigut posible i asoles ens ha donat temps a començar el punt de les estreles, primerament, em fet una petita introducció:


I, després, em començat amb les diferents estreles, la primera ha sigut Alpheratz o Sirrah, però assoles ens a donat temps a posar-ne una foto que, ara prenent les captures pel blog, m'he donat compte de que esta caiguda, per lo que el divendres la tindrem que repujar:

No hay comentarios:

Publicar un comentario