boton twitter

lunes, 7 de mayo de 2012

Començant amb la despeguda

Hui, Ricardo ha cridat al grup que anem a fer els videos de la despeguda, en el que jo no estava, ja que Ricardo havia seleccionat a mi a Pedro a Teresa i a Cristina, els tres de cienciens. A causa d'açò, m'ha canviat a mi per Javi. No obstant, finalment si que he estat al grup. Finalment el grup està format per mi, Pedro,Cristina, Teresa, Javi, Verònica, Alba, Cristian, Ruben i Isabel.
Com que hui ha sigut el primer dia, només ems hem organitzat. En una classe estarem Isabel, Ruben, Cristina, Teresa i jo i en l'altra els altres.
Per començar, em organitzat les fotos, fent una preselecció de las que estan bé i las que no. Hi havia algunes en les que eixien només dues o tre persones i, encara que al començament les estaven borrant, jo he propost que es guarden "per si de cas" en una carpeta (no vaja a ser que passe alguna desgracia). Una vegada aclarat açò, m'he posat ha descarregar les meues imatges, que tenia al meu dropbox, ja que eren massa pesades per enviar-les per email.
No obstant, he tingut certs problemes, ja que he tingut que reiniciar l'ordinador en dos ocasions perque no em deixava entrar en el servedor. A més, he tingut que usar la versió web de dropbox:

Per altre costat, em tingut problemes perqué algunes persones s'han posat a mirar les imatges de dins de la nostra carpeta (del servedor), menejant-les i impedint que nosaltres puguerem treballar amb elles, ja que eixia el tipic problema de que un altre usuari estaba modificant l'arxiu. I ja, el no va més, ha sigut quan, segons m'han dit, algú a començat a descarregar-se algunes imatges que no eren seues, per que si, i a enviar-se-les per email.
Arran d'això, l'hem demanat a Ricardo que pose contrasenya a la carpeta, i ens ha dit que triaria de fer-ho pel pròxim dia.
Per últim, aquest treball em porta a un problema que l'avaluació passada em va costar bastant nota de blog, les captures de pantalla, ja que és dificil fer captures daço que estem fent. De moment us deixe l'anterior del dropbox i açò que, encara que no es una captira, si una imatge (i molt bonica):
Efectivament, soc jo :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario