boton twitter

miércoles, 23 de mayo de 2012

Fent de mestre

Hui, en quant al traball que he fet, m'he dedicat a continuar amb el powerpoint de 2n. La cosa està quedant molt chula, però encara queda molt que fer perque, una vegada acabat, hem d'automatizar-lo tot i, segons m'han dit, ferl-ho un video. Això se que es pot fer amb el power de la meua casa, pero no n'estic segur si amb el 2003 es podrà.
En quant al power, hui he estat provant una cosa que queda prou bé, estic posant un marc a algunes imatges com si fora una polaroid. Per fer-lo, he començant afegint una autoforma de rectangle al voltant de la imatge:


Una vegada fet açò, cambie el color a blanc, i l'envie darrere. Per últim, agrupe el rectangle Polaroid i la imatge per a que es poguen gestionar com si foren una sola cosa.

Després de tot el procés i de donar-le una inclinació per a que quede més informal, el resultat es prou original. Al final del dia només em quedaven aquestes fotos de segon:


Per altre costat, durant la classe de hui, com que a mi m'agrada treballar amb música, he agafat uns auriculars que m'ha deixat Cristina (la professora de 4t A) i m'he ficat a revisar les cançons que Ruben i jo haviem seleccionat:


Sense cap duda la millor es aquesta:

                                   

Per últim, el fet que ha donat el nom a aquesta entrada, es que durant tot el dia de hui he estat exercint de "profe" amb els meus companys. Primerament he ajudat Cristina amb uns problemes que tenia amb el powerpoint, després, he fet de coordinador de la creació dels powers de 1r, 2n i 3r i, per últim, he explicat a Ruben com s'havien de fer les animacions per a que no es feren massa llargues.

A més, cal destacar que l'ausencia al dia de hui d'una companya de classe que, normalment, es un poquet entrometuda (per asi dir-lo), ens ha permés avançar molt més del normal.

No hay comentarios:

Publicar un comentario