boton twitter

martes, 22 de mayo de 2012

PowerPoint de 2º d'ESO

Hui he continuat amb el power que vaig començar l'altre dia. A les hores només vaig poder fer el fons, però hui el vaig millorar, fent una plantilla amb el paint per poder afegir-los directament als fons:


Desrpés d'açò, que va ser el primer de la classe, vaig començar a fer el power point de veritat. El de 1r ja l'havien començat en l'altra classe, però la meua idea els ha agradat més.
Ells l'estaven fent cuadriculat, que aparegun totes les imatges a l'hora i canvien també a l'horra, jo en cambi, he pensat que seria millor que les imatges s'anaren superpossant:


i que, per a que es poguen vore totes, les animacions dìntroducció esten retardides. Després d'estar fent diferents proves, he arrivat a la conclusió de que el millor seria fer-ho cada 3 segons, perque si no, la cosa es faria massa llarga. Per lograr açò, he tingut que modificar manualment l'interval de cada animació, ja que en aquesta versio del power no es posible fer-lo autamaticament. Per aquesta rao, he tingut que ficar-me dins de les opcions de animació i canviar-les totes:

Això suposa un altre problema, ja que per fer-ho autamatic, després tindre que calcular la suma de totes  les fotos per poder programar-les... No obstant, es pot fer per que quede bé.

No hay comentarios:

Publicar un comentario