boton twitter

viernes, 4 de mayo de 2012

Si ens posem, ho fem.

Hui, després que l'últim dua Ricardo anunciara que caldria haver-lo terminat, era el dia d'entrega i teniem que fer 4 pàgines en una hora. D'aquesta forma, hui no era dia per fer bromes i ens em posat seriosos.
Per començar, em acabat la pàgina de la primera estrela, Alpheratz o Sirrah, canviant l'imatge ja que estava trencada:


Seguidament, en continuat amb la segona estrela, Almach. Simplement ha sigut una busqueda de text i de imatges per ha plenar aquesta pàgina:

Després d'acabar aquesta pàgina, Ricardo ens a tret a le seua "oficina" (el menjador) per comunicar-nos a Pedro i a mi que seriem els encarregats de fer els videos de la graduació, noticia que ens ha agradat bastant tenint en compte que el google sites ja ens cansa una poc.
Una vegada de tornada, em continuat per la seguent i última estrela, Almach, sent el resultat aquest:


Per últim, i com que ja haviem enviat el site a l'email de Ricardo i ja haviem fet les referencies, em posat el video. A alguns els a costat molt, en canvi, a nosaltres no tant i de seguida em trobat un que ens encaixara:

Que queda de la següent forma al site: 


D'aquesta forma, em acaba el que serà el nostre últim dia de google sites, espere que la nota siga bona.

No hay comentarios:

Publicar un comentario